Job 15 van 75


Report this listing

Solliciteren



Assistant Storemanager Lidl


Functie

Ben jij iemand met ervaring in leiding geven, ben jij cijfermatig sterk en kan je goed prioriteiten stellen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je werkt van maandag tot en met zaterdag in een variabel uurrooster met uren tussen 7u en 20u.

Wat zijn jouw taken als assistant storemanager?

- je bent de rechterhand van de storemanager

- je motiveert je collega's, geeft hen feedback en assisteert hen waar nodig

- dagelijks sta je mee in voor de werkverdeling van de verkoopassistenten

- je plaatst bestellingen en volgt deze op

- je kijkt erop toe dat de winkel er steeds proper en ordelijk bij ligt en dat de rekken steeds keurig zijn aangevuld

- je leidt nieuwe collega's op en zorgt ervoor dat ze zich snel thuis voelen in het team

Bedrijfsprofiel:

Voor een supermarkt in Linkeroever (2050) zijn we op zoek naar een voltijds Assistant Storemanager voor 36 uren per week. Je krijgt onmiddellijk een vast contract van onbepaalde duur!

Jouw profiel

Hoe ziet het profiel van de Assistant Storemanager waar wij naar op zoek zijn eruit?

- je hebt reeds ervaring in een leidinggevende functie of als assistant storemanager

- je vindt het een uitdaging om je collega's dagelijks te motiveren en aan te sturen

- je beschikt over leidinggevende capaciteiten en je kan dit ook aantonen

- je bent een organisatietalent en kan goed prioriteiten stellen

- je bent klantgericht en enthousiast

- je vindt het fijn om in een flexibel uurrooster te werken

- je hebt een diploma secundair onderwijs

- je vindt het geen probleem om op zaterdag te werken en zo een vrije weekdag te hebben

What's in it for you? - naast een aantrekkelijk salaris, ontvang je als assistant storemanager nog andere extralegale voordelen zoals maaltijdcheques - onmiddellijk vast contract van onbepaalde duur van 36u - interessante opleidingen en heel wat doorgroeimogelijkheden - veel ruimte voor initiatief en eigen inbreng Sta je al in de startblokken om aan de slag te gaan? YESS! Stuur dan vandaag nog jouw cv door naar antwerpen.office@tempo-team.be

  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Domein: Voeding
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen

Aanbod

What's in it for you?

- naast een aantrekkelijk salaris, ontvang je als assistant storemanager nog andere extralegale voordelen zoals maaltijdcheques

- onmiddellijk vast contract van onbepaalde duur van 36u

- interessante opleidingen en heel wat doorgroeimogelijkheden

- veel ruimte voor initiatief en eigen inbreng

Sta je al in de startblokken om aan de slag te gaan? YESS! Stuur dan vandaag nog jouw cv door naar antwerpen.office@tempo-team.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht